Môžem urobiť zmeny v objednávke?

Hneď ako vašu objednávku odošlete, začne sa spracovávať. Tovar máme skladom a tak okamžite sa začína na objednávke pracovať. 

Zmeny v objednávke možno uskutočňovať do chvíle, kým zásielka nebola expedovaná spotrebiteľovi. Akonáhle zákazník obdrží e-mail s informáciou o odoslaní tovaru, nie je možné v objednávke vykonávať žiadne zmeny, úpravy.

Zmena objednaného tovaru

Zmenu objednadného tovaru je možné vykonať pred odoslaním objednávky. V prípade, že máte záujem zmeniť nejakú položku vo vašej objednávke, je potrebné nás kontaktovať telefonicky alebo e-mailom. Taktiež je možné celú objednávku stornovať a zadať novú objednávku.

Zlúčenie objednávok, pridanie tovaru

Ak ste si vytvorili viacero objednávok v e-shope, je možné odoslať ich spolu. Pred odoslaním je potrebné nás kontaktovať buď telefonicky alebo e-mailom. Zlúčením objednávok sa celková suma prepočíta a poštovné bude účtované na základe sadzobníka uvedeného na stránke.

Taktiež je možné pridať akýkoľvek tovar do objednávky v prípade, že objednávka ešte nebola expedovaná.

Zmena fakturačných údajov, zmena spôsobu dodania, zmena platby

Tieto zmeny je možné vykonať pred odoslaním tovaru a je potrebné nás o nich vopred informovať telefonicky alebo e-mailom.

Kontaktuje nás

Pre akékoľvek zmeny vo Vašej objednávke môžete využiť aj nižšie uvedený kontaktný formulár. V prípade akýchkoľvek informácií alebo otázok nás kontaktuje buď telefonicky počas pracovných dní od 8.30 hod. do 17.00 hod. na tel. čísle +421 950 6477 718  alebo e-mailom.

ZĽAVA 5 €

Získajte zľavu 5 € na prvý nákup a špeciálne ponuky rovno na váš e-mail. Platí na objednávky nad 25 €.

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie