Môžem urobiť zmeny v objednávke?

Hneď ako vašu objednávku odošlete, začne sa spracovávať. Tovar máme skladom a tak okamžite sa začína na objednávke pracovať. 

Zmeny v objednávke možno uskutočňovať do chvíle, kým zásielka nebola expedovaná spotrebiteľovi. Akonáhle zákazník obdrží e-mail s informáciou o odoslaní tovaru, nie je možné v objednávke vykonávať žiadne zmeny, úpravy.

 

Zmena objednaného tovaru

Zmenu objednadného tovaru je možné vykonať pred odoslaním objednávky. V prípade, že máte záujem zmeniť určitú položku vo vašej objednávke, je potrebné nás kontaktovať telefonicky alebo e-mailom. Taktiež je možné celú objednávku stornovať a zadať novú objednávku.

 

Zlúčenie objednávok, pridanie tovaru

Ak ste si vytvorili viacero objednávok v e-shope, je možné odoslať ich spoločne. Pred odoslaním je potrebné nás kontaktovať buď telefonicky alebo e-mailom. Zlúčením objednávok sa celková suma prepočíta a poštovné bude účtované na základe sadzobníka uvedeného na stránke.

Taktiež je možné pridať akýkoľvek tovar do objednávky v prípade, že objednávka ešte nebola expedovaná.

 

Zmena fakturačných údajov, zmena spôsobu dodania, zmena platby

Tieto zmeny je možné vykonať pred odoslaním tovaru a je potrebné nás o nich vopred informovať telefonicky alebo e-mailom.

 

Kontaktuje nás

Pre akékoľvek zmeny vo Vašej objednávke môžete využiť aj nižšie uvedený kontaktný formulár. V prípade akýchkoľvek informácií alebo otázok nás kontaktuje buď telefonicky počas pracovných dní od 8.30 hod. do 17.30 hod. na tel. čísle +421 950 6477 718  alebo e-mailom.

 

Newsletter

Novinky a akcie rovno na váš e-mail. Vložením e-mailu súhlasíte so spracovaním osobných údajov.

Prihlásenie

Zabudnuté heslo Zaregistrovať sa

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Prihlásenie

Zabudnuté heslo Zaregistrovať sa

Stránky stevula.sk využívajú pre skvalitnenie služieb cookies. Viac info