Modrá mikina s kapucňou Lars Kronstadt

Kód: KS3528-COBALT/M KS3528-COBALT/L KS3528-COBALT/XL KS3528-COBALT/XXL Zvoľte variant
Akcia
Značka: Kronstadt
69,95 € –42 %
Modrá mikina s kapucňou Lars
69,95 € –42 % 39,95 €
Vypredané Vypredané Vypredané Skladom Zvoľte variant
Veľkosť
Zvolený variant nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
Môžeme doručiť do:
- - - 6.12.2024 Zvoľte variant

Pohodlná a hrejivá pánska mikina vyrobená z organickej bavlny a recyklovaného polyesteru. Štýlový a udržateľný kúsok pre každého milovníka mikín.

Detailné informácie

Podrobný popis

Mäkká a pohodlná pánska mikina s kapucňou od dánskej značky Kronstadt. Mikina je dostupná v niekoľkých farbách a má klasický, rovný strih. Vyrobená je prevažne z organickej bavlny a recyklovaného polyestru. Udržateľný kúsok pre každého muža.

Modrá mikina s kapucňou Lars

Hlavné prednosti

  • 60 % organická bavlna
  • 40 % recyklovaný polyester
  • Klasický strih
  • Malé našité logo na hrudi
  • Látka spĺňajúca Oeko-tex Standard 100

Dodatočné parametre

Kategória: Pánske mikiny
Kategória: Mikiny
Značka: Kronstadt
Rukáv: Dlhé rukávy
Strih: Bez zapínania
Farba: Modrá
Vzor: Jednofarebné
Materiálové zloženie: Recyklovaný polyester 40%, Bio bavlna 60%
Udržateľná kolekcia: Udržateľná móda, Udržateľné materiály
Určené pre: muž
Vrecko: Klokanie vrecko
Materiál: Bavlna, Polyester
Kapucňa: S kapucňou
Zapínanie: Bez zapínania
sizes_table: /tabulky-velkosti/kronstadt-miery-horna-cast-tela/

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:
Kronstadt logo  

Tie najlepšie veci často vznikajú zo skromných počiatkov. A presne tak to je so značkou Kronstadt. Na počiatku stáli dvaja bohémski Dáni, ktorých počas hmlistej noci uprostred premrznutej Škandinávie napadlo, že by módny svet uvítal funky značku pre mužov. Názov odkazuje na ruské mestečko, kde v roku 1920 vypuklo povstanie proti Boľševikom. Kronstadt je teda metafora k zmene. 

Za úspechom značky stojí hlavne Thomas Olesen, ktorý ju vyšvihol z nudných začiatkov v kodanskej štvrti „poeticky“ prezývanej pisserenden (stoka na močenie) až do pozície medzinárodného hitu na poli pánskej módy. 

Na počiatku sa značka prezentovala rýdzo funky štýlom, ale ako šiel čas, trendy sa zmenili a dnes sú v hre skôr minimalistické siluety s premyslenými detailmi. A aké je heslo značky? Cool dizajn, skvelá kvalita, dobrá karma!